مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از رسیدگی به 15 مورد شکایت نوروزی در یزد خبر داد.

یزدسخن؛ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از رسیدگی به ۱۵ مورد شکایت نوروزی در یزد خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، احمد آخوندی روز شنبه ۵ فروردین‌ماه به اعلام این خبر گفت: با توجه به ثبت شکایت مسافرین نوروزی یزد در سامانه ۰۹۶۲۹ از روز ۲۴ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه، ۱۵ شکایت مورد رسیدگی قرار گرفت.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد افزود: اکثر شکایت‌ها مربوط به مسائل مرتبط با اسکان و اقامت مسافران و به دلیل کنسل شدن رزرو بوده، همچنین بخشی از آن در خصوص درخواست ارتقای سطح خدمات یا جلوگیری از فعالیت واحد فاقد مجوز بوده است.
آخوندی ادامه داد: موضوعی که در نارضایتی مسافران مشهود بوده درزمینه‌ی خرید از سایت‌های رزرواسیون یا دفاتر خدمات مسافرتی است و اینکه برای خرید اتاق هزینه‌ای بالاتر از نرخ مصوب واحد را باید پرداخت کنند.
به گفته او همه موارد ثبت‌شده در سامانه طی همان روز مورد رسیدگی قرارگرفته و نسبت به رفع مشکل و جلب نظر میهمانان اقدام شده است.